Microsoft Bing – www.bing.com – je podle Experian Hitwise efektivnější než Google v nalezení toho, co uživatelé opravdu chtěli. Dosahuje úspěšnosti 80.04%, zatímco Google 67.56% (Yahoo dokonce 81.36%). „Úspěšnost“ vyhledávání je určena počtem vyhledání, které vedou k návštěvě webové stránky, ale nic už není známo o tom, jestli uživatel opravdu našel to co hledal.
Experian také upozorňuje, že většina dotazů pokládaných uživateli je tvořena jedním slovem (25.32%). Dvou a tříslovné dotazy se podílejí na vyhledávání 24.09% a 19.49%.
Google má ve vyhledávání podíl 65.05%, o dvě procenta méně, než v červnu. Microsoft Bing také o dvě procenta klesl, na 12.98% – ztracená procenta získalo Yahoo (15.07%), které je ve skutečnosti poháněno Bing.com – celkově tak Bing drží 28.05%.
Uvedená čísla se týkají amerického trhu za červenec 2011.
Zdroj: Experian Hitwise reports Google share of searches at 66 percent in July 2011