Hlavní navigace

Experian Hitwise: Bing je efektivnější než Google

14. 8. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Microsoft Bing – www.bing.com – je podle Experian Hitwise efektivnější než Google v nalezení toho, co uživatelé opravdu chtěli. Dosahuje úspěšnosti 80.04%, zatímco Google 67.56% (Yahoo dokonce 81.36%). „Úspěšnost“ vyhledávání je určena počtem vyhledání, které vedou k návštěvě webové stránky, ale nic už není známo o tom, jestli uživatel opravdu našel to co hledal. 

Microsoft Bing – www.bing.com – je podle Experian Hitwise efektivnější než Google v nalezení toho, co uživatelé opravdu chtěli. Dosahuje úspěšnosti 80.04%, zatímco Google 67.56% (Yahoo dokonce 81.36%). „Úspěšnost“ vyhledávání je určena počtem vyhledání, které vedou k návštěvě webové stránky, ale nic už není známo o tom, jestli uživatel opravdu našel to co hledal. 

Experian také upozorňuje, že většina dotazů pokládaných uživateli je tvořena jedním slovem (25.32%). Dvou a tříslovné dotazy se podílejí na vyhledávání 24.09% a 19.49%.

Google má ve vyhledávání podíl 65.05%, o dvě procenta méně, než v červnu. Microsoft Bing také o dvě procenta klesl, na 12.98% – ztracená procenta získalo Yahoo (15.07%), které je ve skutečnosti poháněno Bing.com – celkově tak Bing drží 28.05%.

Uvedená čísla se týkají amerického trhu za červenec 2011.

Zdroj: Experian Hitwise reports Google share of searches at 66 percent in July 2011

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).