Nebo stejné problémy platí i pro příspěvky z osobních účtů? Nevíte někdo?
Jinak, jak se nenechat zahlcovat příspěvky na Timelině je jednoduché. Stačí využívat Interests Lists a místo Likes si oblíbenou stránku zařadit do extra Listu. Příspěvky firem z daných skupin tedy vidím jen, když kliknu na daný List.
asi takhle setkal jsem se poslední dobou u stránek že facebook ve statistikách příspěvku třeba ukázal že příspěvek zaujal pouze 6 lidi a lidí to lajklo a vedle toho ukázal pak zaujetí příspěvku bylo třeba z cca 40 tisíc fanoušků 47 tisíc lidí ...ale to mělo bejt dosah nevím jestli jste to někdo taky zaznamenal .Jelikož co se týče dosahu tak teď naopak jsem zaznamenal že Facebook u textových poustů dáva větší dosah a když je na příspěvku dostatek like zvedne organicky i dosah to mám u svých stránek .Otázka je jak to teda sakra funguje teď a jestli vůbec má cenu kupovat přes PPC fanoušky nebo ne ??
Nevím jak to myslí ti administrátoři v článku, ale jsem adminem tří regionálních zpravodajských stránek a údaj Kolik lidí vidělo příspěvek klesl po úpravě facebooku na porovnání asi z 1000 na 300 lidí. Samozřejmě že interaktivita a reakce fanoušků jim klesnout nemusela, u nás klesl údaj Mluví o tom zhruba o 10 - 15 %, což může být i sezonní a je to samozřejmě výrazně menší pokles než u těch příspěvků.
Je to hnus, zvlášť pro malé firmy. Naše stránka má 300 palců. Příspěvky vidí jen 8 uživatelů, např.
Videa jsou na tom organicky o dost lépe, cca kolem 250 zobrazení.
Je to zapříčiněno také tím, že uživatelé facebooku palcují každou kravinu a mají to tak přehlcené, že ani příspěvky svých přátel nevidí. Natož příspěvěk nějáké bezvýznamné malé stránky.
Také za to může to debilní nechronologické a chaotické zobrazování hlavní stránky...
Také mi vadí, že nemohu pozvat naše fanoušky na námi pořádanou akci. Proč jsou tedy našimi fanoušky, když nic nevidí...?
OldSpice to dělá velmi dobře, dělá debilní videa a fotky a lidé to komentují kladně i záporně, avšak to jim nevadí, to jim pomáhá.