Facebooku se podařilo odsunout stávající video dvojku (Yahoo!) na třetí míst. Prostřednictvím Google se na videa dívá v USA 157 milionů lidí a je tak na hodně dlouho jedničkou, na druhém místě je nově Facebook s 53 miliony lidmi. Třetí je Yahoo s 48 miliony lidmi.
Pokud by se ale žebříček seřadil podle počtu zhlédnutých videí, byl by Facebook hodně pozadu. S 327 miliony zhlédnutých videí na jedničku nemá – Google jich vykazuje 19 miliard, Yahoo 625 milionů. A před Facebook by se dostaly i další služby – VEVO, AOL, Viacom a dokonce i Microsoft.
Jedničkou je Google i v počtu minut na diváka, plných 525 minut měsíčně. Facebook má v tomto ohledu hodně špatný výsledek, pouze necelých 22 minut za měsíc.
Top U.S. Online Video Content Properties Ranked by Unique Video Viewers July 2012 Total U.S. – Home and Work Locations Content Videos Only (Ad Videos Not Included) Source: comScore Video Metrix |
|||
Property | Total Unique Viewers (000) | Videos (000)* | Minutes per Viewer |
Total Internet : Total Audience | 184,182 | 36,877,798 | 1,336.8 |
Google Sites | 156,999 | 19,586,510 | 525.0 |
Facebook.com | 53,045 | 327,801 | 21.7 |
Yahoo! Sites | 48,693 | 625,077 | 70.4 |
VEVO | 44,844 | 597,107 | 46.1 |
Microsoft Sites | 42,677 | 483,280 | 43.9 |
AOL, Inc. | 39,774 | 664,568 | 69.7 |
Viacom Digital | 37,029 | 420,762 | 51.3 |
NDN | 35,129 | 391,699 | 89.7 |
Amazon Sites | 28,480 | 99,163 | 21.2 |
Turner Digital | 24,611 | 244,887 | 40.4 |
*A video is defined as any streamed segment of audiovisual content, including both progressive downloads and live streams. For long-form, segmented content, (e.g. television episodes with ad pods in the middle) each segment of the content is counted as a distinct video stream.Video views are inclusive of both user-initiated and auto-played videos that are viewed for longer than 3 seconds.
Zdroj: comScore Releases July 2012 U.S. Online Video Rankings