Před rokem Facebook opustil dvousloupcový design Newsfeedu, teď se obdobné změny dočkaly i facebookové stránky: příspěvky se na nich nově nebudou zobrazovat cikcak ve dvou, ale už jen v jednom sloupci.
Facebook změnu začal uživatelům zapínat tento týden a postupně by se měla dostat ke všem stránkám. Týká se přitom jen webového rozhraní, mobilní stránky se nemění.
Obsahový sloupec se v novém designu mírně rozšíří a posune doleva a vpravo bude umístěn užší box s informacemi o stránce nebo výzvou „Vyzvěte přátele, aby se stali fanoušky stránky kliknutím na To se mi líbí“. A také boxy s dalšími údaji, například fotografiemi nebo mapou.
Změnou prochází také záhlaví: vpravo nahoře se administrátorům bude zobrazovat boxík s údaji o tom, kolik lidí stránku lajkovalo, jaké má spuštěné reklamní kampaně nebo kolik má nepřečtených upozornění. V horní liště přibude tlačítko Build Audience, pod kterým skrývá přístup ke správě reklam.
Se změnou designu také Facebook zpřístupní všem správcům stránek funkci Stránky, které stojí za zhlédnutí, která umožňuje sledovat například stránky konkurence – byť se o jejím praktickém využití dá spíše pochybovat.
Zdroj: A Streamlined Look for Pages