Hlavní navigace

Facebook testuje u událostí tlačítko "Koupit vstupenky"

11. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: All Facebook
Jako by těch tlačítek na Facebooku nebylo dost, objevilo se v těchto dnech některým uživatelům jedno nové. Směřuje Facebook k prodávání vstupenek na akce?

Nové tlačítko „Koupit vstupenky“ (Buy Tickets) se některým uživatelům objevilo na stránkách událostí – hned pod podrobnostmi o místě a času konání akce.

Facebook novou funkci testuje zatím zřejmě jen lokálně. Podle serveru The Next Web tlačítko zaznamenali jen uživatelé v Izraeli a v Nizozemí. Pokud svou událost nasdíleli svým přátelům, objevil se odkaz na koupi vstupenek i na jejich profilu Timeline.

Podle serveru All Facebook ale tlačítko neznamená, že by Facebook začal vstupenky na akce přímo prodávat. Aspoň ne hned – tlačítko je zatím pouze odkazem, který vede na web pořadatele akce.

Redaktoři ale na základě pohledu do kódu stránky spekulují o tom, že Facebook může o vstupu do nového byznysu uvažovat. Vycházejí z toho, že tlačítko je přímo součástí kódu Facebooku.

Autor článku

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn