Hlavní navigace

Farma v úterý opět nejsledovanější, rozdíl s VIP Prostřeno! byl ale minimální

22. 8. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKA Nova si udržela pozici jedničky jak mezi televizemi, tak u televizních skupin u dospělých diváků i mladšího publika od 15 do 54 let

Těsným vítězem souboje o nejsledovanější nezpravodajský pořad úterního večera se stala reality show Farma. Na televizi Nova ji od 20:20 hod. sledovalo v průměru 926 tisíc dospělých diváků, což představovalo podíl 26,76 procenta. Konkurenční Prima family se svým VIP Prostřeno! ale příliš nezaostávala, od 20 hodin tento pořad vidělo v průměru 897 tisíc dospělých diváků s podílem 26,59 procenta. Data Asociace televizních organizací (ATO) zveřejnil server MediaGuru.cz.

K TÉMATU: Pondělí vyhrála Farma, Nova si udržela prvenství i mezi televizními skupinami

Nova si udržela vysokou sledovanost i u dalších večerních pořadů, podíl Comebacku a Kriminálky Las Vegas neklesl pod 20 procent. Prima family a ČT 1 se během pozdního prime time spíše trápily. Žádný večerní pořad Jedničky neměl víc než 400 tisíc diváků, u Primy family tuto hranici těsně pokořil jen končící magazín Léto s Italem. Celodenní, ale především večerní průměrné podíly na publiku tak vyšly ve prospěch Novy (viz tabulka).

ČTĚTE TAKÉ: Hezké počasí srazilo o víkendu sledovanost Televizních novin pod milion diváků

Z menších televizí v úterý večer překvapila televize Barrandov, jejíž hlavní film Kokosy v pralese vidělo nadprůměrných 243 tisíc diváků (podíl 7,42 procenta), ale i Nova Cinema s komedií Nevěsta na útěku, jíž dalo přednost 266 tisíc dospělých diváků (podíl 8,34 procenta). Následující filmy na obou těchto programech dosáhly ještě vyšších podílů na publiku a zlepšily jejich večerní, ale i celodenní skóre. Přes 200 tisíc diváků se dostal ještě dokument Rok 68 na programu ČT 2.

NAPSALI JSME: První týden po olympiádě: ČT 1 a Prima family dosáhly letošních rekordů, vedla Nova

BRAND24

V souboji televizních skupin o nejvyšší celodenní podíl na publiku v úterý vyhrála Nova jak u dospělých diváků starších 15 let, tak mladší cílové skupiny od 15 do 54 let. U dospělých diváků byly síly všech tří hlavních skupin vyrovnané, Nova Group dosáhla podílu 29,60 procenta, Česká televize 27,19 procenta a Prima Group 26,17 procenta. V kategorii D15–54 si Nova Group tradičně vytvořila náskok, zvítězila s podílem 34,75 procenta, druhá Prima Group byla o deset procentních bodů níž (24,65 procenta), ČT dosáhla jen 20,28 procenta.

Celodenní podíly televizí za úterý 21. srpna 2012 (%)
Cílová skupina ČT 1 ČT 2 ČT 4 ČT 24 Nova Nova Cinema Prima family Prima Cool Prima love TV Barrandov Atmedia ostatní TV
D15+ 14,74 4,45 1,74 6,26 23,68 5,92 19,74 3,57 2,86 5,52 2,53 8,99
D15–54 10,17 4,29 1,91 3,91 27,99 6,76 15,61 5,33 3,71 5,95 3,63 10,76

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).