Těsným vítězem souboje o nejsledovanější nezpravodajský pořad úterního večera se stala reality show Farma. Na televizi Nova ji od 20:20 hod. sledovalo v průměru 926 tisíc dospělých diváků, což představovalo podíl 26,76 procenta. Konkurenční Prima family se svým VIP Prostřeno! ale příliš nezaostávala, od 20 hodin tento pořad vidělo v průměru 897 tisíc dospělých diváků s podílem 26,59 procenta. Data Asociace televizních organizací (ATO) zveřejnil server MediaGuru.cz.
K TÉMATU: Pondělí vyhrála Farma, Nova si udržela prvenství i mezi televizními skupinami
Nova si udržela vysokou sledovanost i u dalších večerních pořadů, podíl Comebacku a Kriminálky Las Vegas neklesl pod 20 procent. Prima family a ČT 1 se během pozdního prime time spíše trápily. Žádný večerní pořad Jedničky neměl víc než 400 tisíc diváků, u Primy family tuto hranici těsně pokořil jen končící magazín Léto s Italem. Celodenní, ale především večerní průměrné podíly na publiku tak vyšly ve prospěch Novy (viz tabulka).
ČTĚTE TAKÉ: Hezké počasí srazilo o víkendu sledovanost Televizních novin pod milion diváků
Z menších televizí v úterý večer překvapila televize Barrandov, jejíž hlavní film Kokosy v pralese vidělo nadprůměrných 243 tisíc diváků (podíl 7,42 procenta), ale i Nova Cinema s komedií Nevěsta na útěku, jíž dalo přednost 266 tisíc dospělých diváků (podíl 8,34 procenta). Následující filmy na obou těchto programech dosáhly ještě vyšších podílů na publiku a zlepšily jejich večerní, ale i celodenní skóre. Přes 200 tisíc diváků se dostal ještě dokument Rok 68 na programu ČT 2.
NAPSALI JSME: První týden po olympiádě: ČT 1 a Prima family dosáhly letošních rekordů, vedla Nova
V souboji televizních skupin o nejvyšší celodenní podíl na publiku v úterý vyhrála Nova jak u dospělých diváků starších 15 let, tak mladší cílové skupiny od 15 do 54 let. U dospělých diváků byly síly všech tří hlavních skupin vyrovnané, Nova Group dosáhla podílu 29,60 procenta, Česká televize 27,19 procenta a Prima Group 26,17 procenta. V kategorii D15–54 si Nova Group tradičně vytvořila náskok, zvítězila s podílem 34,75 procenta, druhá Prima Group byla o deset procentních bodů níž (24,65 procenta), ČT dosáhla jen 20,28 procenta.
Cílová skupina | ČT 1 | ČT 2 | ČT 4 | ČT 24 | Nova | Nova Cinema | Prima family | Prima Cool | Prima love | TV Barrandov | Atmedia | ostatní TV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D15+ | 14,74 | 4,45 | 1,74 | 6,26 | 23,68 | 5,92 | 19,74 | 3,57 | 2,86 | 5,52 | 2,53 | 8,99 |
D15–54 | 10,17 | 4,29 | 1,91 | 3,91 | 27,99 | 6,76 | 15,61 | 5,33 | 3,71 | 5,95 | 3,63 | 10,76 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch