Talentové soutěže na Slovensku lákají méně diváků než nová licencovaná soutěž Farmář hledá ženu, jejíž práva nakoupila televize Joj od stejné společnosti jako licenci pro pořad Česko Slovensko má talent. Páteční třetí díl Farmáře na Jojce sledovalo podle serveru Mediálne.sk průměrně 643 tisíc diváků starších dvanácti let, zatímco nedělní Česko Slovensko má talent na stejné televizi přitáhlo 590 tisíc a Talentmania na konkurenční Markíze 575 tisíc diváků.
K TÉMATU: Farmář hledá ženu na Slovensku uspěl, televize Joj jím porazila Markízu
Třetí vydání Farmáře bylo doposud vůbec nejúspěšnější a opět se stalo lídrem trhu v obou hlavních cílových skupinách diváků starších 12 let a od 12 do 54 let. Dobrý náběh mu tradičně zabezpečil předcházející denní seriál Panelák,
uvedl web Mediálne.sk. Ve vzájemném souboji talentových soutěží na Slovensku na rozdíl od České republiky vede v obou cílových skupinách Česko Slovensko má talent nad Talentmanií.
ČTĚTE TAKÉ: Farmář hledá ženu se na Primu vrátí až příští rok. Úvodní díl propadl
Soutěž Farmář hledá ženu nabídne i česká televize Prima. Letos v létě odvysílala castingový díl tohoto pořadu, do vysílání jej hodlá vrátit v příštím roce. Castingový díl Farmáře ale na Primě zcela propadnul, v hlavním vysílacím čase od 20 hodin oslovil v průměru jen 380 tisíc dospělých diváků při podílu publiku 14,83 procenta.