Hlavní navigace

Febio přeci jenom ještě vyrábí pro konkurenci

29. 8. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

29. 8. 2006

Produkční společnost Febio, úzce propojená s provozovatelem stejnojmenné plnoformátové digitální televize, připraví pro televizi Prima další řadu dokumentárního cyklu Dvanáct odvážných o osobnostech české podnikatelské sféry. Febio přitom letos v červnu oznámilo, že s výrobou pořadů pro konkurenční komerční televize definitivně končí a soustředí se pouze na projekt vlastní digitální stanice.

WT100 jmena

Televize Prima ale oznámila, že společně s Vodafonem jako generálním partnerem projektu zahajuje nominační proces pro čtvrtou řadu tohoto cyklu. Odborná porota z došlých tipů vybere dvanáct finalistů, o kterých natočí produkční společnost Febio dokumentární filmy, které uvede televize Prima v roce 2007, uvedla mluvčí Primy Jana Malíková.

Tipy na osobnosti vhodné pro cyklus Dvanáct odvážných mohou diváci umisťovat na webovou stránku www.dvanactod­vaznych.cz do 17. září. Profesionální porota, složená ze zástupců televize Prima, Vodafonu a společnosti Febio, vybere z došlých tipů dvanáct finalistů, jejichž příběhy se objeví na televizní obrazovce, přiblížila Malíková. Loni se sešlo na 337 nominací a každý z dílů cyklu sledovalo v průměru 400 tisíc diváků televize Prima.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.