Hlavní navigace

Film+ ukázal své nové logo, které bude používat od 1. dubna

28. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Součástí redesignu stanice je i nasazení širokoúhlého formátu 16:9. Autorem vizuálu je studio Oficina, které v minulosti „obléklo“ například stanice společnosti FTV Prima.

Společnost IKO Kabel dnes zveřejnila nové logo svého kanálu Film+, se kterým se stanice divákům představí od pondělí 1. dubna. Grafický vizuál má na starosti studio Oficína, které v minulosti pracovalo například pro stanice společnosti FTV Prima. Vizuální styl Filmu+ byl navržen jako kompaktní celek jak pro on air, tak i off air. Motiv loga spočívá v přirozeném spojení slova film a symbolu plus, které do sebe zapadají jako puzzle, uvedlo při příležitosti této změny studio Oficina.

K TÉMATU: Film+ projde proměnou hned 1. dubna, chystá i nové tematické bloky

Šéfka českého a slovenského zastoupení společnosti IKO Kabel Erika Luszicza komentovala změnu následovně: Film+ svým novým vizuálem, inovací internetových stránek a přechodem na širokoúhlý formát 16:9, získává na ještě větší atraktivitě, barevnosti, vstřícnosti a vytváří otevřenější prostor pro dokonalý požitek z kvalitního filmu nepřerušovaného reklamou. Jak už server DigiZone.cz své čtenáře informoval, stanice do svého vysílání zařadí nový blok Festivalové perly.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.