Hlavní navigace

Film+ ukázal své nové logo, které bude používat od 1. dubna

Lukáš Polák

Součástí redesignu stanice je i nasazení širokoúhlého formátu 16:9. Autorem vizuálu je studio Oficina, které v minulosti „obléklo“ například stanice společnosti FTV Prima.

Doba čtení: 1 minuta

Společnost IKO Kabel dnes zveřejnila nové logo svého kanálu Film+, se kterým se stanice divákům představí od pondělí 1. dubna. Grafický vizuál má na starosti studio Oficína, které v minulosti pracovalo například pro stanice společnosti FTV Prima. Vizuální styl Filmu+ byl navržen jako kompaktní celek jak pro on air, tak i off air. Motiv loga spočívá v přirozeném spojení slova film a symbolu plus, které do sebe zapadají jako puzzle, uvedlo při příležitosti této změny studio Oficina.

PR Summit tip early

K TÉMATU: Film+ projde proměnou hned 1. dubna, chystá i nové tematické bloky

Šéfka českého a slovenského zastoupení společnosti IKO Kabel Erika Luszicza komentovala změnu následovně: Film+ svým novým vizuálem, inovací internetových stránek a přechodem na širokoúhlý formát 16:9, získává na ještě větší atraktivitě, barevnosti, vstřícnosti a vytváří otevřenější prostor pro dokonalý požitek z kvalitního filmu nepřerušovaného reklamou. Jak už server DigiZone.cz své čtenáře informoval, stanice do svého vysílání zařadí nový blok Festivalové perly.

Našli jste v článku chybu?