Hlavní navigace

Finále reality show Farma si nenechal na Nově ujít 1 255 tisíc diváků

Lukáš Polák

Farma neměla v neděli na obrazovce vážnějšího soupeře. V cílové skupině diváků starších 15 let se jí blížili pouze Chalupáří. Rozdíl mezi oběma pořady však činil téměř dvě stě tisíc diváků.

Doba čtení: 1 minuta

Vyvrcholení hlavního letního formátu televize Nova Farma se včera stalo podle očekávání nejsledovanějším pořadem nedělního večera. Reality show, v níž nakonec zvítězil Michal Páleník, viděl 1 255 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 32,53 %. Vyplývá to z výsledků měření sledovanosti, které zveřejnil server MediaGuru.cz. Celodenní podíl Novy činil 21,1 %, následovala ji ČT 1 s 19,71 % a Prima family s 15,18 %. Chalupáře viděl 1 061 tisíc diváků (share 28,59 %).

MINULÝ VÍKEND: Farma v neděli porazila Chalupáře, víkend ale ovládla Česká televize

Nejsledovanějším pořadem sobotního hlavního vysílacího času se stal díl Trapasů s podtitulem Co jste hasiči. Nenechalo si ho ujít 866 tisíc diváků (share 29,3 %). Na Jedničce bodovala i Hitparáda zábavy s 833 tisíci diváky (share 27,81 %). Nejúspěšnějším nezpravodajským pořadem Novy byla Chlupatá odplata, která byla nasazena po 20. hodině. Vidělo ji 608 tisíc diváků (share 20,09 %). Příliš úspěšná nebyla Parta hic na Prima family. 309 tisíc diváků ji přineslo podíl na publiku pouhých 10,07 %.

NMI18_Krausova

ČTĚTE TAKÉ: Atmedia bude prodávat reklamu na Fashion TV. Do peoplemetrů ji zatím nezařadí

Tradičně nejsledovanějším pořadem pátečního večera je Všechnopárty s Karlem Šípem. Poslední díl jeho talk show vidělo 862 tisíc diváků (share 29,11 %). Uspěla také pohádka Láska rohatá s 805 tisíci diváky (share 26,42 %). Nova vsadila na komedii Jak se krotí krokodýli režisérky Marie Poledňákové a ani tato sázka nedopadla špatně. 715 tisíc diváků pro ni znamenalo share 24,19 %. Nejúspěšnějším nezpravodajským pořadem Primy family byla Rosamunde Pilcher – 573 tisíc diváků (share 18,65 %).

Našli jste v článku chybu?