Fio banka nabízí nově svým klientům možnost spravovat svůj účet prostřednictvím chytrého telefonu. Aplikace Smartbanking, jež je nabízena zdarma, je k dispozici na AppStore pro iOS a obsahuje jak zabezpečenou část pro správu financí, tak i volně přístupnou informativní část s adresářem poboček, kalkulátorem poplatků a důležitými kontakty. Zabezpečená část nabízí přehledy zůstatků a transakcí, možnost zadání platebních příkazů v CZK v rámci České republiky, v EUR na Slovensko nebo europlateb v systému TARGET2. Stejně jako klasický internetbanking poskytuje možnost využít neomezeného počtu tuzemských nebo česko-slovenských plateb zdarma.
Klienti Fio banky, kteří chtějí Smartbanking používat pro správu svého účtu, si mohou přístup aktivovat v globálním nastavení své internetbankingové aplikace. Pro zřízení přístupu je třeba uvést unikátní identifikační číslo telefonu, na němž bude Smartbanking provozován, zvolit další bezpečnostní prvky a změnu nastavení autorizovat.
V současné době je podporovanou platformou operační systém mobilních telefonů iPhone iOS 4.0 a novější, do konce druhého čtvrtletí bude k dispozici i verze pro operační systém Android 2.0 (a výše).