Flickr má nový design a uživatelům nadělil 1 TB prostoru

21. 5. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Yahoo redesignovalo Flickr a pro fotografie uživatelům nabízí 1 TB prostoru. Logický tah, vzhledem k tomu, jak významnou roli hrají fotografie na Internetu

Nový design, nová aplikace pro Android a hlavně 1 TB místa. To jsou zásadní novinky okolo www.flickr.com, služby pro hosting vašich fotografií, kterou Yahoo koupilo v roce 2005 a řadu let se jí příliš nevěnovalo.

Fotografie se mezitím staly jednou z nejpodstatnějších věcí na Internetu a Facebook se stal jedničkou mezi službami na sdílení fotografií. A to kupodivu i přesto, že po většinu své existence fotografie při nahrání převáděl na JPEG s velmi nízkou kompresí a jejich velikost omezoval na 2000 bodů. První, komu se podařilo těžit ze zásadních nedostatků fotografií u Facebooku, byl kupodivu Google+, nabídl fotografům možnost nahrávat neomezenou velikost bez zásahu do kvality, ale s podstatně omezenějším prostorem.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Nový www.flickr.com tak logicky zdůrazňuje, že se hodí pro fotografie ve velkém rozlišení a nabízí k tomu odpovídající prostor – pro 1 TB zdarma uvádí, že by se tam mělo vejít 537 731 klasických fotografií. Důrazu na velké rozlišení odpovídá i zobrazení fotografií, pokud si pamatujete původní Flickr, ten nový je zcela jiný. A odpovídá tomu, jak je zvykem zobrazovat fotografie v aktuální době. Co největší.

Flickr má velkou šanci oslovit množství fotografů, kteří pro svá díla potřebují velký prostor a odpovídající možnosti. Podařilo se to v poměrně velké míře Google+, ale nabídka od Flickru vypadá podstatně lákavěji. Zda se Flickru podaří konkurovat Instagramu, zůstává otázkou, muselo by se mu podařit nabídnout tak jednoduchou a efektivní mobilní aplikací a navíc dokázat konkurovat sociálnímu rozměru Instagramu.

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).