Fotbaloví fanoušci houfně skupují set-top-boxy

30. 5. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 322915
30. 5. 2006

Obchody s elektronikou zaznamenávají v posledních dnech zvýšený zájem o LCD televizory a digitální set-top-boxy. Podle Lidových novin, které oslovily tři velké obchodní řetězce, stoupl prodej digitálních přijímačů o 15 až 30 procent. Zástupci prodejců přitom očekávají další výrazný růst. Důvodem je blížící se Mistrovství světa ve fotbale.

Síť ElectroWorld například vyjela s kampaní „Dejte kopačky svojí staré televizi“. Řada prodejen nabízí k LCD televizorům set-top-box nebo DVD přehrávač zdarma. Stejnou taktiku volí také výrobci LCD televizorů, například Samsung. Speciální balíčky televizorů se set-top-boxy zdarma nabízí síť prodejen Datart. Firma oproti srovnatelnému období loňského roku očekává nárůst tržeb o 75 procent, řekl LN ředitel Datartu Pavel Sláma.

MM Influenceři

Prodejní síť Proton očekává podle mluvčího Bohuslava Komína zvýšení obratu u televizí o třicet procent. Zatímco v minulých měsících Proton prodával desítky kusů set-top-boxů, nyní jdou počty prodaných digitálních přijímačů do stovek.

Pokud si také chcete pořídit digitální set-top-box pro sledování programu ČT 4 Sport a nechce se vám chodit do kamenného obchodu, můžete využít nabídky internetového shopu serveru DigiZone.cz na adrese obchod.digizo­ne.cz.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).