Nejvyšší sledovanosti od svého vzniku loni v srpnu dosáhnul v pátek slovenský kanál Dajto, mužská stanice televize Markíza. Rekord mu zajistil přenos kvalifikačního zápasu slovenské fotbalové reprezentace na MS 2014 v Brazílii s celkem Litvy. “Zápas dosáhnul ve strategické cílové skupině 12 až 54 let vysoce nadstandardní podíl 13,3 procenta. V průměru ho vidělo 285 tisíc diváků ve věku nad 12 let,” informoval PR manažer Markízy Lukáš Kočišek.
K TÉMATU: Dajto, slovenská obdoba Fandy, ruší lechtivé zprávy Sexy sport, obdobu Red News
Sledovanější byl druhý poločas, který si nenechalo ujít 322 tisíc diváků starších 12 let. “Nejvýrazněji přenos zabodoval v cílové skupině mužů od 25 do 34 let s průměrným podílem 23,4 procenta,” dodal Kočišek. Markíza má práva na domácí utkání slovenské fotbalové reprezentace, narozdíl od českého trhu, kde je vlastní veřejnoprávní Česká televize. Páteční kvalifikační duel českých fotbalistů s Dánskem na MS 2014 v Brazílii vidělo na ČT Sport průměrně 494 tisíc diváků starších 15 let, což představovalo 13,14 procenta publika.