„Free TV Land“ láká Brity ke sledování zemské digitální televize

14. 11. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
14. 11. 2006

Britská pozemní digitální platforma Freeview zahájila novou reklamní kampaň na podporu zemského digitálního vysílání. Provozovatel služby pozměnil logo a láká diváky ke sledování volných programů v DVB-T slogany „zdarma, jednoduše a pro všechny“. Kampaň pod názvem Free TV Land přesvědčuje o výhodách pozemního příjmu televize oproti placené satelitní službě Sky Digital, která zatím v Británii vykazuje více diváků než volně šířené digitální programy.

Freeview vznikla v roce 2002 a aktuálně ji může přijímat na 8,6 milionu britských domácností. Reálně však tuto službu využívá okolo osmi milionů domácností, o něco méně než Sky Digital od společnosti BSkyB. Analytici agentury Zenith-Optimedia ale předpokládají, že už v příštím roce předčí uživatelé Freeview počet předplatitelů Sky Digital. Do roka by tak mělo pozemní digitální televizi v Británii sledovat 8,8 milionu domácností, zatímco placenou satelitní službu Sky Digital o sto tisíc méně.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).