Britská pozemní digitální platforma Freeview zahájila novou reklamní kampaň na podporu zemského digitálního vysílání. Provozovatel služby pozměnil logo a láká diváky ke sledování volných programů v DVB-T slogany „zdarma, jednoduše a pro všechny“. Kampaň pod názvem Free TV Land přesvědčuje o výhodách pozemního příjmu televize oproti placené satelitní službě Sky Digital, která zatím v Británii vykazuje více diváků než volně šířené digitální programy.
Freeview vznikla v roce 2002 a aktuálně ji může přijímat na 8,6 milionu britských domácností. Reálně však tuto službu využívá okolo osmi milionů domácností, o něco méně než Sky Digital od společnosti BSkyB. Analytici agentury Zenith-Optimedia ale předpokládají, že už v příštím roce předčí uživatelé Freeview počet předplatitelů Sky Digital. Do roka by tak mělo pozemní digitální televizi v Británii sledovat 8,8 milionu domácností, zatímco placenou satelitní službu Sky Digital o sto tisíc méně.