Hlavní navigace

FreeSat spustil nový zákaznický portál

16. 11. 2017
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ten nabízí kompletní servis od spravování smluv a osobních údajů přes sledování aktuálního účtu až například po správu čipové karty.

Aplikace se jmenuje Moje FreeSat a má všem zákazníkům této satelitní platformy umožnit přístup k nabídce on-line služeb, správě vlastního účtu a klade si také za cíl zjednodušení komunikace se zákaznickým oddělením.

Po přihlášení zákazník uvidí nejen přehled aktivovaných služeb a stávající vyúčtování, ale i platby nebo částky, které již uhradil. Do bezplatného zákaznického portálu se mohou zaregistrovat všichni zákazníci operátora.

FreeSat - Moje FreeSat.
Autor: Bohumil Herwig

FreeSat – Moje FreeSat.

Autor článku

Novinář a redaktor DigiZone.cz věnující se novodobému digitálnímu světu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).