Hlavní navigace

Fridrich: ČT 24 vstoupila díky internetu do nové epochy

30. 9. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
30. 9. 2009

Ve svém aktuálním textu na blogu DigiZone.cz si pochvaluje ředitel zpravodajství ČT Milan Fridrich existenci zpravodajského webu ČT24.cz a internetu vůbec. Ten totiž podle něj začal hrát v současné době důležitou roli. Svůj článek proto nazval ČT 24 a internet: nová epocha. Zvláště při návštěvě papeže sehrál zpravodajský web důležitou roli, kterou označuje Fridrich jako pojítko mezi dramaturgií vysílání a divákem.

BRAND24

Divák už několikrát dostal prostřednictvím chatu možnost spolumoderovat speciální vysílání. V předvolebních Otázkách Václava Moravce „speciál“ získal možnost natočit video s dotazem a poslat jej přes portál YouTube pro živé vysílání, nebo se ptát na sociální síti Facebook, kde mají OVM svoji stránku, pochválil si Fridrich. Podle něho jde o zdánlivou samozřejmost, kterou by bylo rozhodně škoda přejít, protože zdaleka nejde pouze o možnost diskutovat. Za poslední dva roky se stala ČT 24 zážitkovým médiem, upozornil ředitel zpravodajství ČT.

Divák tak má podle Milana Fridricha možnost přímo se podílet na zpravodajství, u kterého stačí, aby byl divák do něho vtažen, a cestu ke komunikaci si pak najde sám, ať už jde např. o portál YouTube nebo komunitní server Facebook. Dále se Fridrich ptá, zdali jde o módu nebo trend? Je jasné, že když člověk může vstoupit do vysílání videonahrávkou nebo mailovým dotazem, baví jej víc. Když jeho připomínka nebo námět na hosta je vyslyšen, určitě má k vysílání hlubší vztah. Už nyní se dá říct, že ČT 24 takto plní veřejnou službu novým způsobem. A oslovuje tolik žádaného „mladého“ diváka, konstatuje Fridrich.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).