Ve svém aktuálním textu na blogu DigiZone.cz si pochvaluje ředitel zpravodajství ČT Milan Fridrich existenci zpravodajského webu ČT24.cz a internetu vůbec. Ten totiž podle něj začal hrát v současné době důležitou roli. Svůj článek proto nazval ČT 24 a internet: nová epocha. Zvláště při návštěvě papeže sehrál zpravodajský web důležitou roli, kterou označuje Fridrich jako pojítko mezi dramaturgií vysílání a divákem.
Divák už několikrát dostal prostřednictvím chatu možnost spolumoderovat speciální vysílání. V předvolebních Otázkách Václava Moravce „speciál“ získal možnost natočit video s dotazem a poslat jej přes portál YouTube pro živé vysílání, nebo se ptát na sociální síti Facebook, kde mají OVM svoji stránku,
pochválil si Fridrich. Podle něho jde o zdánlivou samozřejmost, kterou by bylo rozhodně škoda přejít, protože zdaleka nejde pouze o možnost diskutovat. Za poslední dva roky se stala ČT 24 zážitkovým médiem, upozornil ředitel zpravodajství ČT.
Divák tak má podle Milana Fridricha možnost přímo se podílet na zpravodajství, u kterého stačí, aby byl divák do něho vtažen, a cestu ke komunikaci si pak najde sám, ať už jde např. o portál YouTube nebo komunitní server Facebook. Dále se Fridrich ptá, zdali jde o módu nebo trend? Je jasné, že když člověk může vstoupit do vysílání videonahrávkou nebo mailovým dotazem, baví jej víc. Když jeho připomínka nebo námět na hosta je vyslyšen, určitě má k vysílání hlubší vztah. Už nyní se dá říct, že ČT 24 takto plní veřejnou službu novým způsobem. A oslovuje tolik žádaného „mladého“ diváka,
konstatuje Fridrich.