Glam Media koupilo sociální síť (platformu) Ning Marca Andreessena

21. 9. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Majitele změnila u nás méně známá „sociální síť pro tvorbu sociálních sítí“ Ning.com.

Glam Media, sociální obsahová platforma cílící převážně na ženy, koupilo za (podle některých zdrojů) 200 milion dolarů v akciích sociální platformu/síť kde jedním ze zakladatelů byl Marc Andreessen.  Cena www.ning.com byla přitom ještě před pár lety odhadována na 750 milionů dolarů a do společnosti bylo investováno 120 milionů dolarů.

Ning.com bylo založeno v roce 2004 a nejde o klasickou sociální síť (jako je Facebook, Twitter, Google+ či LinkedIN), ale o platformu, která umožňuje komukoliv vytvořit a provozovat sociální síť. Podle vlastních údajů ho celkově používá asi 60 milionů uživatelů.

Zdroj: Gling? Glam Buys Ning for $200 Million, Mostly in Stock a Merging Glam And Ning

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).