Hlavní navigace

Gmail už také umožňuje nasadit kompletní nový vzhled

2. 11. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Po období možnosti testovat nový vzhled pomocí volby šablony přechází Gmail na nový vzhled plně. Prozatím si ho můžete (ale nemusíte) aktivovat. Trpí stejnými nešvary jako ostatní weby, ale alespoň nabízí více možností přizpůsobení.  V nastavení (kolečko v pravém horním rohu nad přehledem zpráv) alespoň můžete zvolit hustotu – pokud vám nevyhovuje základní nastaveni (s velkým množstvím bílého místa), můžete jít na dva „nižší“ stupně – dostanete se tak „skoro“ na původní podobu Gmailu.  Možnost…

Po období možnosti testovat nový vzhled pomocí volby šablony přechází Gmail na nový vzhled plně. Prozatím si ho můžete (ale nemusíte) aktivovat. Trpí stejnými nešvary jako ostatní weby, ale alespoň nabízí více možností přizpůsobení.

 V nastavení (kolečko v pravém horním rohu nad přehledem zpráv) alespoň můžete zvolit hustotu – pokud vám nevyhovuje základní nastaveni (s velkým množstvím bílého místa), můžete jít na dva „nižší“ stupně – dostanete se tak „skoro“ na původní podobu Gmailu.  Možnost volby šablony (Themes) zůstala, ale na výběr jsou hodně zvláštní barevné kombinace, případně poněkud divoké šablony používající grafiku – problém je, že nenajdete něco, co by nabídlo „vysoký kontrast“. A jediná opravdu kontrastní volba, černá šablona, není příliš příjemná na užívání. Navíc neřeší zásadní problém nových vzhledů – nedostatečný kontrast ovládacích prvků.

Tipy C

Nový vzhled Gmailu vám bude nabídnut v pravém dolní rohu, pokud ale používáte šablonu s „preview“ nového vzhledu, musíte si ji nejprve vypnout – přejít můžete, je to čistě vaše volba. Prozatím je stále možné se i vrátit k původnímu provedení.

Další screenshoty najdete v Nový vzhled už má i Gmail

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).