Hlavní navigace

O granty na textovou reklamu na Googlu se mohou ucházet všechny neziskovky

27. 6. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Program Google Grants se otevírá českým neziskovkám bez omezení jejich oblasti působení. Udělení grantu spočívá v bezplatném přidělení rozpočtu na textovou reklamu ve vyhledávání.

Google otevírá možnost přihlásit se o „Google Grant“ všem českým nevýdělečným organizacím, jmenovitě občanským sdružením, obecně prospěšným společnostem a nadacím. (Těm, které splňují podmínky.)

Google Grant spočívá v přidělení bezplatného reklamního rozpočtu do výše $329 denně. Jeho uplatnění je omezeno na textovou reklamu ve vyhledávání na Google.cz do výše $2 CPC, zacílenou na klíčová slova, s odkazem výhradně na web neziskovky, a ne jinam. Neziskovky se přitom musí řídit pravidly toho, nač smí cílit, a reklama musí vyznívat v souladu s jejich posláním. Porušení může znamenat ukončení grantu.

KL24

Každá zúčastněná neziskovka musí po půlroce opětovně doložit svou způsobilost.

V předchozích třech letech získalo grant 55 českých organizací, ale v pěti tematických kolech. Nyní lze žádat bez tohoto omezení. Posouzení žádosti je však čistě na Googlu:

Společnost Google si vyhrazuje právo přihlášku či účast organizace kdykoli a z jakéhokoli důvodu přijmout či odmítnout a podmínky způsobilosti kdykoli rozšířit či pozměnit. Výběr je prováděn výhradně společností Google a nepodléhá žádné externí kontrole.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).