Hlavní navigace

Google je nejmocnější značkou, Microsoft je na třetím místě

22. 4. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Aktuálnímu žebříčku BrandZ TOP 100, který sestavuje agentura Millward Brown Optimor, opět vévodí Google coby nejmocnější značka světa. Google si upevnil svou pozici na čele a obhájil své loňské prvenství. Microsoft zůstal i tentokrát na třetím místě a stejně jako loni se i letos na druhé místo mezi rivaly ze světa informačních technologií vklínila značka GE (General Electric).

Aktuálnímu žebříčku BrandZ TOP 100, který sestavuje agentura Millward Brown Optimor, opět vévodí Google coby nejmocnější značka světa. Google si upevnil svou pozici na čele a obhájil své loňské prvenství. Microsoft zůstal i tentokrát na třetím místě a stejně jako loni se i letos na druhé místo mezi rivaly ze světa informačních technologií vklínila značka GE (General Electric).

Do první pětky patří ještě čtvrtá Coca-Cola a pátý China Mobile. IBM je šesté a Apple sedmý. Z evropských značek se nejvýše umístila devátá Nokia. Z IT značek můžeme ještě vzpomenout například 16. HP, Cisco na 22. příčce, Oracle na 26. pozici bezprostředně následovaný Intelem. Do první padesátky se vešel také Dell na 41. příčce. Amazon je na 60. pozici a Yahoo dokonce obsadilo až 61. příčku. (millwardbrow­n.com)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).