Hlavní navigace

Google je prý nejznámějším vyhledávačem u nás

Jiří Macich ml.

Už jsou to tři roky, co internetový kolos Google oficiálně působí na českém trhu. Při této příležitosti se pochlubil výsledky průzkumu, který si nechal v červenci zpracovat u agentury Nurago/Insights Consulting. Podle nich je v České republice nejznámějším vyhledávačem, protože spontánní znalost značky u respondentů dělala 84 procent. Podle Nurago/Insights Consulting jej kromě jiných českých vyhledávačů používá 76 procent českých uživatelů Internetu. Dle květnových dat monitorovací služby…

Už jsou to tři roky, co internetový kolos Google oficiálně působí na českém trhu. Při této příležitosti se pochlubil výsledky průzkumu, který si nechal v červenci zpracovat u agentury Nurago/Insights Consulting. Podle nich je v České republice nejznámějším vyhledávačem, protože spontánní znalost značky u respondentů dělala 84 procent. Podle Nurago/Insights Consulting jej kromě jiných českých vyhledávačů používá 76 procent českých uživatelů Internetu. Dle květnových dat monitorovací služby Navrcholu.cz činí tržní podíl Googlu 31,61 procenta. První místo mezi vyhledávači si nadále drží Seznam.cz s tržním podílem 59,89 procenta.

Přestože Google začal na českém trhu vyhledávání jako ne příliš rozšířený vyhledávač, dnes ho zná téměř každý Čech a až 3/4 uživatelů jej používají paralelně s jinými vyhledávači, říká Taťána le Moigne, ředitelka české pobočky Google. Pozitivní je jistě i skutečnost, že Google reklama ve vyhledávání v České republice roste dvouciferným tempem. Vzhledem k tomu, že většina českých uživatelů považuje Google za vyhledávač budoucnosti, předpokládáme, že porosteme dál, dodává Taťána le Moigne. Google ovšem kromě vyhledávání provozuje desítky dalších služeb. Z nich za ty tři roky oficiálního působení české pobočky byly lokalizovány čtyři desítky. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?