Google se noří hlouběji do videobyznysu. Nový přírůstek do rodiny internetové jedničky pracuje na systému, který poskytuje možnosti upravovat a distribuovat video napříč platformami. Zároveň nabízí velkým stanicím přehrávače nebo systémy pro přehrávání reklamy. Mezi velké klienty startupu patří třeba Fox Sports, CBS, CNBC nebo NBC Universal.
Podle serveru Techcrunch by měli lidé z Anvata rozšířit cloudový tým Googlu. Skoro desetiletá firma vidí šanci k dalšímu růstu právě v cloudu. A to především u své nabídky OTT a mobilního videa.
Anvato během své existence posbíralo od investorů 2,55 milionu dolarů. Kolik za firmu Google zaplatil, ale ani jedna ze stran nechce komentovat. Vyhledávač tím posiluje pozici svého cloudu v televizním byznysu.
Podobně jako Google už na scéně působí i zbylá konkurence ze Silicon Valley. Microsoft nabízí své nástroje Azure Media Services, Amazon nabízí také své služby médiím a navíc vlastní podobnou technologii jako Anvato. Tu si ale pořídil se startupem Elemental.