Hlavní navigace

Google mění algoritmy, vyhledávání bude aktuálnější

Daniel Dočekal

„Čerstvější“ výsledky by měl poskytnout nový algoritmus, který Google právě nasazuje. Ovlivnit by měl až 35% vyhledání, tedy podstatně více, než ovlivnila poslední změna algoritmu, známá pod označením Panda. Důraz ve vyhledávání je kladen na události a věci, o kterých se mluví. Google v oznámení o změnách správně zdůrazňuje, že pokud hledáte „olympiádu“, možná vás více zajímá ta blížící se, než ta z roku 1900. Nové vyhledávání je plně postaveno na Caffeine web indexing systému, tady novém…

„Čerstvější“ výsledky by měl poskytnout nový algoritmus, který Google právě nasazuje. Ovlivnit by měl až 35% vyhledání, tedy podstatně více, než ovlivnila poslední změna algoritmu, známá pod označením Panda.

Důraz ve vyhledávání je kladen na události a věci, o kterých se mluví. Google v oznámení o změ­nách správně zdůrazňuje, že pokud hledáte „olympiádu“, možná vás více zajímá ta blížící se, než ta z roku 1900. Nové vyhledávání je plně postaveno na Caffeine web indexing systému, tady novém stroji, který Google uvedl minulý rok – ten umožňuje nejenom prohledávat web ve velkém rozměru, ale také častěji než předtím.

Zdroj: Giving you fresher, more recent search results

Našli jste v článku chybu?