Jojo a proto treba znamy utraci 40-80k mesicne za net reaklamu na svuj obchod, aby kdyz mu na adwords dojdou prachy a tyden je nedoplni misto x zakazek denne mel razem nula...
Aneb pohadky o tom jak reklama nefunguje a proto za ni firmy utraceji vic a vic jen diky dobre mluvicim PR agentum, tu uz byly... Fakta bohuzel ne...
Já například nikdy nekupuju nic z toho co do nás cpou reklamy. Stejně se chová má žena i syn a jak jsem koukal, tak to tak dělají i moje sestry a jejich rodiny. A přál bych vám vidět můj filtr pro Adblock. Tím neprojde nic co má co do činění s reklamou a s počítáním přístupu na weby! Ten filtr s radostí předávám svým známým i svým zákazníkům!
A tu o pejskovi a kocicce tam mate? Aneb uvedomujete si kolik clanku, ktere jaksi nevyfiltrujete je skryte ci otevrene placenych kolik uzivatelu a lidi ve vasem okoli ovlivnuje reklama a vedome ci podvedome ovlivnuje jejich rozhodovani, nemluve o tom ze samo o sobe rozlozeni nabidky produktu v obcgodnich domech je reklamou / natoz na internetu. Tudiz, je pekne ze si snite svuj sen o neexistenci ovlivneni vasi osoby a vaseho okoli reklamou, ale dovolte mi vam smutne oznamit, ze realita ac o tom vite ci nikoli je jinde.
Ten business roste jen proto, že si firmy bláznivě myslí, že když budou "investovat" do reklamy, tak prodají více zboží. A to "investovat" je v uvozovkách proto, že to jde do nákladů a firmy to nestojí vůbec nic, když očešou jiné náklady.
Na reklamu bude vždy i kdyby se měla vyhodit polovina zaměstnanců. No a pak stačí jeden "PR specialist", co firmám poradí, že je lepší reklama online než třeba v TV a reklamní business roste, i když nikdo na něj nereaguje :)