Hlavní navigace

Google přitahuje chytré a bohaté uživatele

8. 12. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Američané využívající služeb vyhledávače Google mají sklon k většímu bohatství a oplývají většími zkušenostmi s Internetem než uživatelé vyhledávače z dílny Microsoftu nebo Yahoo. Google si volí jako primární vyhledávač 52 procent uživatelů, druhý je Yahoo s 22 procenty a o třetí místo se dělí MSN a AOL s 9 procenty. (Yahoo news)

Američané využívající služeb vyhledávače Google mají sklon k většímu bohatství a oplývají většími zkušenostmi s Internetem než uživatelé vyhledávače z dílny Microsoftu nebo Yahoo. Google si volí jako primární vyhledávač 52 procent uživatelů, druhý je Yahoo s 22 procenty a o třetí místo se dělí MSN a AOL s 9 procenty. (Yahoo news)

Autor článku

Autor vede tým aliancí a výkonnostního marketingu ve společnosti LMC, nejvýznamnějšího operátora na českém elektronickém trhu práce (www.jobs.cz, www.prace.cz).