Hlavní navigace

Google - vyhledávání v inzerátech

30. 12. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Google vyslyšel hlasy, které říkají, že placené odkazy ve vyhledávání jsou mnohdy relevantnější než přirozené výsledky, a zavedl vyhledávání v inzerátech. Google vyhledává i v klíčových slovech, které se objevují jen v metadatech a výsledky patrně řadí stejně jako při zobrazování inzerce – dobře je to vidět na příkladu hledání slova firewall. Prokliky odkazů se samozřejmě inzerentům účtují, takže opatrně, ať Symantec nezrujnujeme. (I-bits)

Google vyslyšel hlasy, které říkají, že placené odkazy ve vyhledávání jsou mnohdy relevantnější než přirozené výsledky, a zavedl vyhledávání v inzerátech. Google vyhledává i v klíčových slovech, které se objevují jen v metadatech a výsledky patrně řadí stejně jako při zobrazování inzerce – dobře je to vidět na příkladu hledání slova firewall. Prokliky odkazů se samozřejmě inzerentům účtují, takže opatrně, ať Symantec nezrujnujeme. (I-bits)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.