Hlavní navigace

Google "zaplatí" 90 milionů

10. 3. 2006
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podvodné klikání je jedním z hlavních problémů online inzerování v klasických PPC systémech. I Google AdWords má díky masovému rozšíření problémy se zneužíváním. Ve středečním soudním procesu došlo nakonec k dohodě a Google poskytne vyrovnání v hodnotě 90 milonů dolarů. Soudní dohoda dopadla tak, že Google poskytne vyrovnání ve formě kreditu pro AdWords. (Milan Kryl)

Podvodné klikání je jedním z hlavních problémů online inzerování v klasických PPC systémech. I Google AdWords má díky masovému rozšíření problémy se zneužíváním. Ve středečním soudním procesu došlo nakonec k dohodě a Google poskytne vyrovnání v hodnotě 90 milonů dolarů. Soudní dohoda dopadla tak, že Google poskytne vyrovnání ve formě kreditu pro AdWords. (Milan Kryl)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor vede tým aliancí a výkonnostního marketingu ve společnosti LMC, nejvýznamnějšího operátora na českém elektronickém trhu práce (www.jobs.cz, www.prace.cz).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).