Cena NetGravity je 150 000 USD, a přesně tato informace byla poskytnuta jak Markovi, tak všem na tiskové konferenci. 150 000 USD á nějakých řekněme 35 korun nedává 2 miliony - Marku, kalkulačka by pomohla. Stejně tak by pomohlo si ten jeden odstavec ještě jednou přečíst a dát pryč slovo RealMedia a dát tam Netgravity.
Profesionální reklamní systémy nejsou z tak levného kraje :)
Myslim, ze ctenare by spis zajimala ta vase "kolaborace" s Ceskym Telecomem. Domena www.ZMIJE.cz by to pojmenovala asi nejprihodneji. Nakonec vse zaplati drobni uzivatele, kteri tahnout nekrestanske poplatky za dialup. Telecom si za ne koupi jednou snad uplne vsechny. Treba jednou nacpe miliony i majiteli Seznamu.
O beznou zalezitost se jedna. Ovsem v krajich, kde ma nekdo
zajisteny po urcitou dobu monopol je zcela bezna vec, ze se ostatni
trochu rozciluji, a nelze jim to mit za zle. Pokud se Vam zda zcela
normalni, firma, ktera neplni sve zavazky z monopolni smlouvy
dotuje svou cinnosti ostatni aktivity na nez se monopol nevztahuje
a jeste k tomu vytvari celkem zavratny zisk za nejz si kupuje
ostatni pak Vas ubezpecuju ze me se toto jednani nezda.
150.000 $ mame tedy 5.250.000 Kc. To je neuveritelna castka na
ceske pomery. Pokud do MIA fakt vstoupi Telecom, tak me \'tesi\',
ze jsem i ja MIA prispel na soft za 5 melounu :(
Je hezke, ze inzerent si vybere, ze chce oslovit zenu mezi 20 - 25
roky, s prijmem 15.000 Kc, jednim ditetem a se zajmem o historii.
K cemu mu to bude, kdyz takto ziska pet impressions denne? Na nasem
pidi Internetu se mi zda takovy soft zbytecnym luxusem, dobrym
akorat k ohromeni novinaru. Za pet let mozna, ale dneska...?
Pokud moznosti tohoto systemu vyuzije JIZ za pet let, tak myslim, ze je od MIA dobry tah, ze investovala jiz dnes. Ted se reklama na Inetu teprve rozjizdi a pokud chce nekdo ovladnou vetsi cast tohoto trhu, tak k tomu ma nyni jedinecnou prilezitost. Pokud by tento krok neudelala MIA, tak jej za nejaky cas (pul roku - rok?) udela nekdo jiny. Ted ma MIA naskok, ktery se ji jiste vyplati.
Jen jsem chtel podotknout ze MIA nikdy nerekla za KOLIK NetGravity koupila! Dokonce jsme na tiskovce rekly ze to rozhodne nebyla cenikova cena!
Ostatne nove moznosti ktere NetGravity vnasi do reklamy se nam vyplati. nejde jen totiz o bannery. Jde o Rich media, html, flasch bannery atd. ale, zejmena o moznosti Marketingu. A marketingove vyhodnoceni pritahuje velke klienty a ti pritahuji velke penize.
Pokud chcete zustante si jen u svych banneru. Nam nechte moznost oslovit "zenu mezi 20 - 25 roky, s prijmem 15.000 Kc, jednim ditetem a se zajmem o historii". Je jich cim dal tim vic a je o ne zajem.
Ivan
Opravdu umite oslovit "zenu mezi 20 - 25 roky, s prijmem 15.000 Kc, jednim ditetem a se zajmem o historii"? To by mne zajimalo na jakem principu. Takoveto systemy funguji vzdy na zaklade obsahovych moznosti serveru (hlavne personalizaci), o ktere se vsak nezminujete...
Jen jsem chtel podotknout ze MIA nikdy nerekla za KOLIK NetGravity koupila! Dokonce jsme na tiskovce rekly ze to rozhodne nebyla cenikova cena!
Ostatne nove moznosti ktere NetGravity vnasi do reklamy se nam vyplati. nejde jen totiz o bannery. Jde o Rich media, html, flasch bannery atd. ale, zejmena o moznosti Marketingu. A marketingove vyhodnoceni pritahuje velke klienty a ti pritahuji velke penize.
Pokud chcete zustante si jen u svych banneru. Nam nechte moznost oslovit "zenu mezi 20 - 25 roky, s prijmem 15.000 Kc, jednim ditetem a se zajmem o historii". Je jich cim dal tim vic a je o ne zajem.
Ivan
Docela by me zajimalo, jak je udelana ona "nemoznost ovlivnovani
vysledku kampani". Pokud nejaky software bezi na mem pocitaci,
tak nad nim mam preci absolutni moc...