Hlavní navigace

GTS Novera chatuje se zákazníky

15. 1. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

GTS Novera pro své současné klienty i možné budoucí zákazníky spustila nový komunikační kanál. Po e-mailu a telefonu jím je chat. Pro zákazníky je možnost rychlého a přitom pohodlného kontaktu v případě dotazů důležitá. Nově zavedený chat jim přináší kombinaci klasického telefonního a e-mailového kontaktu. Umožňuje stejně jako telefon rychlou komunikaci mezi zákazníkem a naším operátorem a přitom je vše písemně – a to je například v případě pomoci s technickými nastaveními nezbytné, vysvětlil…

GTS Novera pro své současné klienty i možné budoucí zákazníky spustila nový komunikační kanál. Po e-mailu a telefonu jím je chat. Pro zákazníky je možnost rychlého a přitom pohodlného kontaktu v případě dotazů důležitá. Nově zavedený chat jim přináší kombinaci klasického telefonního a e-mailového kontaktu. Umožňuje stejně jako telefon rychlou komunikaci mezi zákazníkem a naším operátorem a přitom je vše písemně – a to je například v případě pomoci s technickými nastaveními nezbytné, vysvětlil Pavel Kocúrek, ředitel úseku péče o zákazníky.

Chatovat je možné přímo na webu operátora v sekci Kontakty a to denně od 9 do 18 hodin. Po ukončení on-line rozhovoru s operátorem lze kompletní textový záznam vytisknout nebo si jej nechat odeslat na zadaný e-mail. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.