Naprosto bez konkurence zůstal po konci šesté řady Cest domů seriál Gympl s (r)učením omezeným na Nově. Ve středu ve večer s přehledem vyhrál v souboji s ostatními televizemi a přilákal téměř milion diváků. Zbylí hráči na trhu se museli zpokojit jen se zlomkem těchto čísel. Gympl od 20:20 hod. zaujal 982 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 29,43 procentům publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let dosáhl podílu 34,35 procenta a stal se tak nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne na všech televizích (porazil i Ulici).
K TÉMATU: Talk show Ringo Čecha si o něco polepšila, nejsledovanější byla v úterý Ordinace
Druhou pozici po 20. hodině obsadila ČT 1 s Poštou pro tebe, již si od 20 hodin nenechalo ujít 571 tisíc dospělých diváků (17,81 procenta publika). Až na třetí místo se bez Cest domů propadla Prima family, jejíž film Tři mušketýři zaujal 399 tisíc dospělých diváků a 12,78 procenta publika. U mladších diváků od 15 do 54 let ale Prima family porazila ČT 1, protože Tři mušketýři v této cílové skupině dosáhli podílu 14,94 procenta, kdežto Pošta pro tebe na Jedničce jen 8,15 procenta. V absolutním počtu diváků se ale Primě family hodně blížila TV Barrandov, jejíž Vtip za stovku vidělo od 20:05 hod. 309 tisíc dospělých a 9,43 procenta publika.
ČTĚTE TAKÉ: Prima family se bez Cest domů propadla v pondělním prime time o půl milionu diváků
Barrandov bodoval i následujícím pořadem Věřte nevěřte, který udržel u televizních obrazovek 262 tisíc dospělých diváků (8,81 procenta publika). Těsně nad 200 tisíc diváků měl i hlavní večerní dokument na ČT 2. Cestopis Vůně cizích krajů III. si od 20 hodin nenechalo ujít 201 tisíc dospělých a 6,37 procenta publika. Zvýšený zájem zaznamenaly pozdně večerní Události, komentáře na zpravodajské ČT 24. Od desáté večer je sledovalo 278 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 11,37 procentům publika (za celý den měla ČT 24 podíl 9 procent). Prima Cool překvapila úspěchem reprízy improvizační show Partička, která ve středu porazila premiérový díl sitcomu Teorie velkého třesku.
NAPSALI JSME: Obecná škola na Nově v neděli prohrála s ČT 1, vládní krize zamávala podíly ČT 24
Opakovanou Partičku na Coolu vidělo od 21:50 hod. průměrně 160 tisíc dospělých diváků (5,73 procenta publika, ale u diváků od 15 do 54 let byl podíl dokonce 9,46 procenta). Teorii velkého třesku, kterou televize vysílala před Partičkou od 21:20 hod., upřednostnilo 141 tisíc dospělých diváků (podíl 4,28 procenta, u mladších diváků od 15 do 54 let 7,51 procenta). Z hlediska celodenních podílů na dospělém publiku i divácích od 15 do 54 let se ve středu blýskla Prima Zoom, která v obou cílových skupinách porazila silně podprůměrnou Novu Cinema (viz tabulka).
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) | |
---|---|---|---|---|---|
ČT 1 | 13,48 | 14,11 | 8,77 | 8,97 | |
ČT 2 | 2,98 | 3,39 | 2,27 | 2,18 | |
ČT Sport | 2,21 | 2,27 | 2,42 | 2,48 | |
ČT 24 | 9,00 | 6,24 | 5,34 | 4,35 | |
Nova | 26,93 | 33,09 | 30,67 | 34,88 | |
Nova Cinema | 2,04 | 2,28 | 2,83 | 3,13 | |
Fanda | 1,49 | 1,79 | 2,14 | 2,60 | |
Smíchov | 1,03 | 1,08 | 1,92 | 1,98 | |
Telka | 0,81 | 0,73 | 0,76 | 0,43 | |
Prima family | 15,41 | 13,42 | 12,56 | 13,03 | |
Prima Cool | 3,38 | 3,69 | 5,63 | 5,81 | |
Prima love | 2,17 | 1,49 | 3,22 | 2,25 | |
Prima Zoom | 2,24 | 1,67 | 2,91 | 1,87 | |
TV Barrandov | 5,29 | 6,40 | 5,22 | 6,52 | |
Atmedia | 3,30 | 2,16 | 3,77 | 1,99 | |
ostatní TV | 8,24 | 6,20 | 9,56 | 7,55 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 27,67 | 26,01 | 18,80 | 17,98 |
Nova Group | 32,30 | 38,97 | 38,32 | 43,02 |
Prima Group | 23,20 | 20,27 | 24,32 | 22,96 |
Zdroj: ATO-Mediaresearch