Prezident společnosti Hisense Group, Liu Hongxin, považuje mistrovství za jednu z nejvýznamnějších sportovních událostí na světě, které se vyrovnají snad jen Olympijské hry. Podle něj pro společnost představuje sponzorování takto prestižní soutěže nejen ohromnou marketingovou příležitost, ale také zásadní strategickou iniciativu pro celou firmu.
NAPSALI JSME: Čínský Hisense vstoupil na náš trh
Hisense H43M3000 a H50M3300: příjemné překvapení ze solidně odvedené práce
Během let získala společnost Hisense množství zkušeností a dosáhla výrazného růstu značky prostřednictvím sponzorování sportovních událostí,
říká Hongxin. Je nám ctí, že můžeme v rámci Mistrovství světa FIFA 2018 podstoupit svou zatím největší výzvu, a jsme přesvědčeni, že tato aktivita výrazně zvýší globální povědomí o značce a ekonomickou hodnotu společnosti Hisense jako skutečně mezinárodní značky. Mistrovství světa je nejvyšší a nejprestižnější soutěží mezinárodního fotbalového světa, a představuje proto pro nás ideální platformu, které chceme být součástí.
V minulých letech společnost Hisense sponzorovala například UEFA Euro 2016, Australian Open či německý klub FC Schalke 04. Nyní navíc s organizací FIFA vytvoří společnou iniciativu v oblasti výzkumu a vývoje s cílem posunout hranice zobrazovacích technologií.