Jak hlasovat o nejdementnější reklamě?
Je to jednoduché. V tomto článku si můžete prohlédnout pět reklamních spotů, z nichž vybíráme ten opravdu nejhorší. Tipy na tyto reklamy zaslali redakci DigiZone.cz sami čtenáři. Podmínkou bylo poskytnutí odkazu na volně přístupný videozáznam těchto reklam na internetu (buď na YouTube, Vimeo, nebo jiných videoserverech, které umožňují vkládat videa do článků). Přímo pod článkem najdete anketu, v níž můžete dát svůj hlas té reklamě z následujících pěti, která je podle vás absolutně nejhorší. Výsledky hlasování se zobrazují průběžně, takže neustále budete vědět, jak si který reklamní spot vede.
Hlasování v týdenní anketě bude uzavřeno příští čtvrtek 11. srpna o půlnoci. V pátek 12. srpna zveřejníme článek s dalšími pěti reklamními spoty, o nichž budeme moci hlasovat další týden. Tak se to zopakuje po všechny čtyři srpnové pátky. První zářijový pátek pak budete moci hlasovat, která ze čtyř dementních reklam týdne je nejdementnější. Své tipy na dementní reklamy můžete zasílat na adresu redakce@digizone.cz. Do předmětu zprávy nezapomeňte napsat heslo „DEMENTNÍ REKLAMA“. Vzhledem k předpokládanému velkému zájmu o tuto anketu nebude redakce na jednotlivé e-maily odpovídat.
První várka dementních reklam: která je nejhorší?
Nová Dobrá máma (mm mmm mmmm mm…)
Bez debat velmi provokativní reklama. Čtenář, který nám na ni poslal tip, napsal: Z toho, jak všichni mluví s plnou pusou, se mi zvedá žaludek.
Jsme na tom podobně.
Old Spice: vůně muže (je na koni)
V naší domácnosti je povinností tuto reklamu vždy přepnout nebo alespoň rychle vypnout zvuk, naprosto mě irituje celkové pojetí a struktura této reklamy. Jedním slovem je to pro mě (s prominutím) sračka,
napsala nám čtenářka, která by podle svých slov kvůli této stupidní reklamě nikomu žádný výrobek Old Spice nekoupila.
Bonux (tolik peněz za elektřinu, musíme šetřit)
K této bezesporu „chytré“ reklamě nám tipující nenapsal vůbec nic. Ono se k ní vlastně ani nic dodat nedá.
Buřinka (vy jste nešel na oběd?)
Je to kočkopes! Splňuje totiž obě podmínky pro účast – “Reklamy by to měly být české (nebo alespoň do češtiny dabované)”. Jde totiž o PR celé skupiny Erste, kde vystupují Petra Kern a Martin Wohlich, tedy ne Češi. S jejich ústy si museli pohrát schopní grafici, kteří napodobili tzv. klapání pusy do českého jazyka. I když občas je kroucení pusou k smíchu,
píše čtenář, který doporučuje jako nejdementnější tuto reklamu. Reklama je trapná – házení buřinky na věšák v pracovní době není asi moc motivující pro kmenové zaměstnance ČS. Obsah skřípe – opravdu je batoh nejmenované kočkovité šelmy tolik motivující pro upsání se k bankovnímu produktu?
dodává.
Tatííí, jak se dělají děti? (a co je to mléko Lactel?)
Bezpochyby nejobávanější otázka pro všechny rodiče. Čtenář, který nám poslal tip na tuto reklamu, k ní nic nedopsal. My jen dodáváme, že kombinace výroby dětí a trvanlivého mléka je opravdu dost „kreativní“.