Hlavní navigace

Hledáme nejdementnější televizní reklamu: volume 3

19. 8. 2011
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Autor: 115393
Po prvních dvou týdnech se vyjasňuje, jaký typ televizní reklamy je podle vás nejdementnější. V druhém semifinálovém kolu naší ankety, v němž hlasovalo 1200 čtenářů, jste vybrali za nejhorší televizní reklamu spot na vložky Always. Zdaleka ale ještě není rozhodnuto, nabízíme vám třetí a předposlední semifinálové kolo, v němž můžete poslat do velkého finále jednu ze čtyř úplně nejdementnějších reklam na českých televizích. Po čtvrtém kolu, které bude následovat příští pátek, přijde velké finále.

Jak hlasovat o nejdementnější reklamě?

Je to jednoduché. V tomto článku si můžete prohlédnout pět reklamních spotů, z nichž vybíráme ten opravdu nejhorší. Tipy na tyto reklamy zaslali redakci DigiZone.cz sami čtenáři. Podmínkou bylo poskytnutí odkazu na volně přístupný videozáznam těchto reklam na internetu (buď na YouTube, Vimeo, nebo jiných videoserverech, které umožňují vkládat videa do článků). Přímo pod článkem najdete anketu, v níž můžete dát svůj hlas té reklamě z následujících pěti, která je podle vás absolutně nejhorší. Výsledky hlasování se zobrazují průběžně, takže neustále budete vědět, jak si který reklamní spot vede.

Hlasování v týdenní anketě bude uzavřeno příští čtvrtek 25. srpna o půlnoci. V pátek 26. srpna zveřejníme článek s dalšími pěti reklamními spoty, o nichž budeme moci hlasovat další týden. Tak se to zopakuje po všechny čtyři srpnové pátky. První zářijový pátek pak budete moci hlasovat, která ze čtyř dementních reklam týdne je nejdementnější. Své tipy na dementní reklamy můžete zasílat na adresu redakce@digizo­ne.cz (Pozor! Musí jít o opravdu aktuálně vysílané reklamy, takže např. často zasílaný tip na reklamu XXX Lutz se bohužel do ankety nedostane). Do předmětu zprávy nezapomeňte napsat heslo „DEMENTNÍ REKLAMA“. Vzhledem k předpokládanému velkému zájmu o tuto anketu nebude redakce na jednotlivé e-maily odpovídat.

Reklama Always 200

Jak dopadlo hlasování z minulého týdne?

V druhé várce dementních televizních reklam jste jednoznačně vybrali za dalšího finalistu spot na Always se skupinou dívek, co kamarádce poradí, aby vyzkoušela vložky téhle značky. Z více než 1200 hlasů jich získal 47 procent. Na druhém místě, s 31 procenty hlasů, skončila reklama na internetový obchod Alza. Bronzová příčka patří reklamě na smetanu Kunín s babičkou, která přijela k příbuzným a nepoznala, že do jídla nedali její domácí smetanu, nýbrž tu z Kunína (11 procent hlasů). Následovala reklama na pudink Paula (získala šest procent hlasů) a nejméně dementní se vám zdála reklama na SMS od T-Mobile za polovic (pět procent hlasů). Hlasování není zastaveno, ale nové hlasy pro tyto reklamy už nebudou do konečného výsledku ankety započteny.

Druhá várka dementních reklam: která je nejhorší?

BeBe Dobré ráno

Nevím, kdo tuhle reklamu vymyslel, ale být zadavatelem, požaduji zpátky svoje peníze. Už jen „převzetí kontroly“ nad rádiovým vysíláním působí idiotsky, ale opravdu na hlavu to začne být v okamžiku, kdy do okna slaní ženská, která se tváří, jako by si na posilněnou dala pár kilo marihuany a ještě k tomu nabízí sušenky. Jakmile si „vyčerpaná“ dvojice jenom trošičku uždíbne, hned začnou tancovat. To ovšem vyvolává otázku: Co za houbičky do těch sušenek přidávají? ptá se čtenář, který tento spot nominoval do naší ankety (bohužel máme jen ve slovenském znění).

Tip6ka s Leošem Marešem

S Tipsportcou to nevyšlo, tak to Tipsport zkouší s Tip6kou. Ten Mareš už neví, kam by se vecpal… a ještě k tomu opět v kožichu, komentuje to čtenář, který tuto reklamu nominoval.

Křupky Crispers

V téhle reklamě hrají herci dementní rapující (zpívající?) „hopery“ se sluchátky, kteří mě nabádají ke křupanství a k tomu, abych se brodil potokem kvůli úžasným křupkám. Dvakrát křupat nebudu, koupím si celej balík předraženejch křupek a dám si dvě, nebo jak to myslí? Pak nakonec ještě dodají, že mám vzít krámy útokem, to je nabádání k trestné činnosti. Sám jsem teenager, rocker, ale i kámoši zarytí hopeři uznávaj, že reklama je dementní a „Crispers“ chutnají stejně jako křupky z Teska za 3.90, popisuje další nominant.

MMF24

Kecky na Mácháči aneb volej s Vodafonem

Tato reklama je označovaná spíše za povedenou, jeden z našich čtenářů ji ale považuje za opravdu dementní. Z této reklamy inteligence a třeskutý vtip přímo kape, píše. Posuďte sami.

Pedigree – Bruno dělá pevná hovínka

Dle našeho názoru jeden z favoritů. Víte, co se děje s granulemi Pedigree potom, co je Bruno sní? Určitě víte, a nepotřebujete k tomu ani nákres od plavovlasé holčičky.

Nejdementnější reklamou tohoto týdne je:

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).