Hlavní navigace

Hledáme nejdementnější televizní reklamu. Pomůžete nám?

31. 7. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: 115393
Televize není jenom radost. Televize jsou i minuty a hodiny otřesných, vlezlých, uřvaných a často dementních reklam. Pokud vám také lezou na nervy a chcete se s námi pobavit nad výběrem té nejpitomější televizní reklamy na českých televizích, vítejte v klubu. Po čtyři srpnové pátky vám budeme představovat vždy po pěti reklamních spotech, které nám zašlete vy, naštvaní diváci. Každý pátek tak budete moci společně s dalšími čtenáři vybrat nejhorší reklamu týdne a začátkem září budeme hlasovat o vůbec nejdementnější české televizní reklamě.

Jak na to?

Pravidla jsou naprosto jednoduchá. Počínaje příštím týdnem zveřejníme každý pátek formou hlavního článku vývěr pěti televizních reklam, které nám do čtvrtečního večera zašlete vy, naši čtenáři. Reklamy by to měly být české (nebo alespoň do češtiny dabované), aktuálně vysílané na našich televizích, a aby se s jejich obsahem mohli seznámit i ostatní, potřebujeme, abyste je nahráli na některý volně přístupný videoserver (YouTube, Vimeo, apod.) a poslali nám na ně odkaz se svým komentářem, proč danou reklamu považujete za vůbec nejhorší výtvor pod sluncem.

Klidně se můžete rozepsat o tom, co ve vás tato reklama vzbuzuje, v jakém momentu přepínáte na jiný program a zda vás vyprovokovala i k výbušnějším reakcím. Pětici nejhorších televizích reklam, které vám každý pátek během srpna naservírujeme s možností hlasovat o nejhorší z nich, vybere redakce zcela subjektivně a škodolibě podle vlastního vkusu. Hlasování o nejhorší reklamě týdne proběhne formou ankety pod článkem. Toto hlasování bude oficiálně ukončeno vždy ve čtvrtek následujícího týdne, tedy před zveřejněním další várky reklamních spotů. Hlasovat o předchozích reklamách bude možné i potom, ale tyto hlasy už pořadí „dementnosti“ spotů neovlivní.

Termíny zveřejňování tipů na nejdementnější českou televizní reklamu:

pátek 5. srpna 2011

pátek 12. srpna 2011

pátek 19. srpna 2011

pátek 26. srpna 2011

Termín vyhlášení hlasování o absolutně nejdementnější českou televizní reklamu:

pátek 2. září 2011

Termín vyhlášení výsledků ankety:

pátek 9. září 2011

Kam posílat odkazy na nejhorší reklamy?

Svoje tipy na nejhorší televizní reklamy ve formě odkazu na video s plným zněním reklamního spotu zasílejte na adresu redakce@digizo­ne.cz. Do předmětu zprávy nezapomeňte napsat heslo „DEMENTNÍ REKLAMA“. Vzhledem k předpokládanému velkému zájmu o tuto anketu nebude redakce na jednotlivé e-maily odpovídat. O tom, zda „vaše“ reklama postoupila mezi pět nejdementnějších televizních spotů týdne, se dozvíte vždy v pátek (nedočkavci již o půlnoci ze čtvrtka na pátek, kdy na DigiZone.cz vychází páteční článek). Tentokrát nesoutěžíme o žádné ceny, i když…

cif 24 - early cena - média

Tvůrce absolutně nejdementnější reklamy, která vzejde ze souboje čtyř nejhorších reklam týdne, obdrží od serveru DigiZone.cz pamětní plaketu a pokusíme se s ním udělat rozhovor.

Pro inspiraci přinášíme jeden zahraniční reklamní tip (my ale hledáme české reklamy):

Připadá vám tato anketa zajímavá?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).