Jak na to?
Pravidla jsou naprosto jednoduchá. Počínaje příštím týdnem zveřejníme každý pátek formou hlavního článku vývěr pěti televizních reklam, které nám do čtvrtečního večera zašlete vy, naši čtenáři. Reklamy by to měly být české (nebo alespoň do češtiny dabované), aktuálně vysílané na našich televizích, a aby se s jejich obsahem mohli seznámit i ostatní, potřebujeme, abyste je nahráli na některý volně přístupný videoserver (YouTube, Vimeo, apod.) a poslali nám na ně odkaz se svým komentářem, proč danou reklamu považujete za vůbec nejhorší výtvor pod sluncem.
Klidně se můžete rozepsat o tom, co ve vás tato reklama vzbuzuje, v jakém momentu přepínáte na jiný program a zda vás vyprovokovala i k výbušnějším reakcím. Pětici nejhorších televizích reklam, které vám každý pátek během srpna naservírujeme s možností hlasovat o nejhorší z nich, vybere redakce zcela subjektivně a škodolibě podle vlastního vkusu. Hlasování o nejhorší reklamě týdne proběhne formou ankety pod článkem. Toto hlasování bude oficiálně ukončeno vždy ve čtvrtek následujícího týdne, tedy před zveřejněním další várky reklamních spotů. Hlasovat o předchozích reklamách bude možné i potom, ale tyto hlasy už pořadí „dementnosti“ spotů neovlivní.
Termíny zveřejňování tipů na nejdementnější českou televizní reklamu:
pátek 5. srpna 2011
pátek 12. srpna 2011
pátek 19. srpna 2011
pátek 26. srpna 2011
Termín vyhlášení hlasování o absolutně nejdementnější českou televizní reklamu:
pátek 2. září 2011
Termín vyhlášení výsledků ankety:
pátek 9. září 2011
Kam posílat odkazy na nejhorší reklamy?
Svoje tipy na nejhorší televizní reklamy ve formě odkazu na video s plným zněním reklamního spotu zasílejte na adresu redakce@digizone.cz. Do předmětu zprávy nezapomeňte napsat heslo „DEMENTNÍ REKLAMA“. Vzhledem k předpokládanému velkému zájmu o tuto anketu nebude redakce na jednotlivé e-maily odpovídat. O tom, zda „vaše“ reklama postoupila mezi pět nejdementnějších televizních spotů týdne, se dozvíte vždy v pátek (nedočkavci již o půlnoci ze čtvrtka na pátek, kdy na DigiZone.cz vychází páteční článek). Tentokrát nesoutěžíme o žádné ceny, i když…
Tvůrce absolutně nejdementnější reklamy, která vzejde ze souboje čtyř nejhorších reklam týdne, obdrží od serveru DigiZone.cz pamětní plaketu a pokusíme se s ním udělat rozhovor.
Pro inspiraci přinášíme jeden zahraniční reklamní tip (my ale hledáme české reklamy):
Připadá vám tato anketa zajímavá?