Hlavní navigace

HootSuite koupila Seesmic, končí další klient (nejenom) pro Twitter

7. 9. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

HootSuite koupila Seesmic, doposud jednoho z konkurenčních klientů pro Twitter (a samozřejmě i další sociální sítě). Cílem akvizice, podle vyjádření Ryana Holmese (CEO HootSuite) je posílení pozice v oblastí správy sociálních sítí pro firmy. Cena transakce není známa a měla by se hlavně odvíjet od toho, kolik uživatelů Seesmic software přejde na HootSuite. Což mimo jiné znamená, že koupě nejspíš přinese konec pro Seesmic.  Nejbližším dalším vážným konkurentem pro HootSuite je Tweetdeck, ten…

HootSuite koupila Seesmic, doposud jednoho z konkurenčních klientů pro Twitter (a samozřejmě i další sociální sítě). Cílem akvizice, podle vyjádření Ryana Holmese (CEO HootSuite) je posílení pozice v oblastí správy sociálních sítí pro firmy. Cena transakce není známa a měla by se hlavně odvíjet od toho, kolik uživatelů Seesmic software přejde na HootSuite. Což mimo jiné znamená, že koupě nejspíš přinese konec pro Seesmic.  Nejbližším dalším vážným konkurentem pro HootSuite je Tweetdeck, ten ovšem přímo vlastněný Twitterem.

Uživatelé Seesmic software po přihlášení objeví informace o přechodu na Hootsuite, nefiremním uživatelům je přímo (a na rovinu) řečeno, ať začnou zkoumat „nové pomůcky a možnosti dostupné na Twitter.com nebo Facebook.com“. Případný přechod na HootSuite přinese 21 USD kredit.

Porovnání HootSuite vs Seesmic (Zdroj: Seesmic)

Porovnání HootSuite vs Seesmic (Zdroj: Seesmic)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).