HootSuite koupila Seesmic, doposud jednoho z konkurenčních klientů pro Twitter (a samozřejmě i další sociální sítě). Cílem akvizice, podle vyjádření Ryana Holmese (CEO HootSuite) je posílení pozice v oblastí správy sociálních sítí pro firmy. Cena transakce není známa a měla by se hlavně odvíjet od toho, kolik uživatelů Seesmic software přejde na HootSuite. Což mimo jiné znamená, že koupě nejspíš přinese konec pro Seesmic. Nejbližším dalším vážným konkurentem pro HootSuite je Tweetdeck, ten ovšem přímo vlastněný Twitterem.
Uživatelé Seesmic software po přihlášení objeví informace o přechodu na Hootsuite, nefiremním uživatelům je přímo (a na rovinu) řečeno, ať začnou zkoumat „nové pomůcky a možnosti dostupné na Twitter.com nebo Facebook.com“. Případný přechod na HootSuite přinese 21 USD kredit.