UVNITŘ GRAF Nadprůměrnou sledovanost si v létě udržuje reprízovaný sitcom televize Nova Hospoda z devadesátých let. Ve čtvrtek slavil úspěchy nejen u nejširší cílové skupiny diváků starších patnácti let, ale i u lidí od 15 do 54 let, na které Nova cílí při prodeji reklamních časů. V obou skupinách Hospoda dosáhla průměrných podílů na publiku od 36 do téměř 39 procent. Nejvíce pak Hospoda přilákala mladé ženy ve věku od 15 do 24 let.
K TÉMATU: Nova Cinema a ČT 2 minulý týden s letošními rekordy: 5,88 a 5,14%
Včerejší třináctý díl Hospody zaznamenal v cílové skupině D15+ letos nejvyšší podíl na sledovanosti. Epizoda s názvem Růžička dosáhla share 38,79 procenta. Výrazně zaujala Hospoda i mladé ženy ve věku 15–24, v této cílové skupině dosáhla 55,60 procenta podílu na sledovanosti,
informoval Martin Šnýdr z tiskového oddělení Novy. Na počet diváků pak epizodu Růžička vidělo v průměru 1,218 milionu dospělých a 589 tisíc lidí ve věku od 15 do 54 let. Hned následující díl Hospody pak vidělo 1,201 milionu dospělých, respektive 603 tisíc diváků od 15 do 54 let (podíly 36,49 a 36,23 procenta).
Velmi dobrými čísly se ve čtvrtek blýskla i Nova Cinema, která v celodenním podílu na publiku výrazně předběhla televizi Barrandov. Zatímco filmový kanál Novy zaujal v průměru 6,60 procent dospělého publika a byl ve čtvrtek čtvrtou nejsledovanější českou televizí, TV Barrandov skončila s podprůměrným podílem 3,66 procenta až devátá za ČT 2, ČT 24, Primou Cool a ČT 4. U diváků ve věku od 15 do 54 let dosáhla Nova Cinema celodenního podílu 7,72 procenta, TV Barrandov 3,46 procenta.