Německý hudební kanál Classica, který je v České republice a na Slovensku exkluzivně dostupný prostřednictvím satelitní služby Skylink, chystá na 28. května, tedy příští středu, kompletní proměnu svého vizuálu včetně loga. Stanice se navíc vzdá označení Unitel a bude používat pouze druhou část svého názvu. Nové motto stanice bude „Look and Feel“, tedy do volného překladu „Dívej se a proživej“. V rámci rebrandingu kanálu dojde také k zařazení nového obsahu – nových tematických bloků a formátů.
ČTĚTE TAKÉ: Satelitní služba Skylinka zařadila do nabídky adrenalinový kanál Edge Sport HD
Novinek se dočká také technická část vysílání. Stanice chce divákům zpřístupnit vysílání prostřednictvím titulků v šesti jazycích. Přesto, že provozovatel neuvedl, o které konkrétně půjde, bylo by opravdu velkých překvapením, kdyby mezi nimi byla také čeština nebo slovenština. Aktuálně je tato stanice dostupná v sedmadvaceti zemích. Kromě Německa, Rakouska a Švýcarska jde například o Benelux, Itálii nebo Francii. Do vysílání bude zařazeno hned první měsíc 100 nových inscenací a 45 světových premiér.