Hlavní navigace

Hudební pirátství se odehrává nejvíce v offline podobě

Daniel Dočekal

Podle uniklé (a samozřejmě tajné) prezentace RIAA je nejčastějším zdrojem pirátských kopií hudby offline kopírování. Podle RIAA je 65% veškeré hudby nezaplaceno, ale pouze v 15 % se tak děje prostřednictvím P2P sítí a ve 4 % prostřednictvím online úložišť. Nejvíce pirátských kopií hudby vzniká prostým kopírováním od dalších lidí (27 %) a výměnou pevných disků ( 19 %). Ze snímku z prezentace je navíc zřejmé, že se míra nelegálního kopírování hudby snižuje, nejvíce právě u P2P sítí.

Podle uniklé (a samozřejmě tajné) prezentace RIAA je nejčastějším zdrojem pirátských kopií hudby offline kopírování. Podle RIAA je 65% veškeré hudby nezaplaceno, ale pouze v 15 % se tak děje prostřednictvím P2P sítí a ve 4 % prostřednictvím online úložišť. Nejvíce pirátských kopií hudby vzniká prostým kopírováním od dalších lidí (27 %) a výměnou pevných disků ( 19 %). Ze snímku z prezentace je navíc zřejmé, že se míra nelegálního kopírování hudby snižuje, nejvíce právě u P2P sítí.

Zdroj: RIAA: Online Music Piracy Pales In Comparison to Offline Swapping

Našli jste v článku chybu?