NÁHLEDY UVNITŘ Televize Óčko bude mít od příštího měsíce novou grafiku. Včera to oznámilo vedení stanice na svých hudebních cenách, dnes informaci oficiálně potvrdilo tiskovou zprávou. Grafiku posouváme do atraktivního „urban“ stylu, který bude bližší naší cílové skupině 15 – 35 let. Svůj prim hraje kombinace moderních barev a použití originálního fontu písma,
uvedla programová ředitelka Silvie Pecková.
ČTĚTE TAKÉ: Hudební televize Óčko vysílala včera poprvé širokoúhle
Óčko mění grafiku po dvou letech, a to včetně televizních identů – tzn. styl grafiky pro identy, reklamní znělky, programové roletky, upoutávky, klipové lišty atd. Do budoucna chce také stanice nabídnout divákům širokoúhlý formát. Právě ten si vyzkoušela už během včerejších Hudebních cen Óčko 2009. Vysílat by se v něm měla např. hitparáda T-Music Chart nebo Inbox a později také další pořady.
Ukázka nové grafiky hudební televize Óčko. (Foto: Óčko)