Hlavní navigace

IAB: Průzkum rychlého občerstwwwení

24. 5. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Interactive Advertising Bureau Česká republika zveřejnila výsledky projektu IAB Insight. Cílem projektu, realizovaného společností iAudit International, je výzkum nákupního chování a využívání služeb uživateli Internetu. První zkoumanou oblastí byly služby rychlého občerstvení. Detailní výsledky výzkumu obdrží členové IAB, veřejnosti je určeno shrnutí ve formátu PDF (236 KB).

Interactive Advertising Bureau Česká republika zveřejnila výsledky projektu IAB Insight. Cílem projektu, realizovaného společností iAudit International, je výzkum nákupního chování a využívání služeb uživateli Internetu. První zkoumanou oblastí byly služby rychlého občerstvení. Detailní výsledky výzkumu obdrží členové IAB, veřejnosti je určeno shrnutí ve formátu PDF (236 KB).

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).