Hlavní navigace

Infografika: Internetové reklamě se daří

24. 6. 2013
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Internetové reklamě se v ČR daří, krizi překonala a v letošním roce by měla dosáhnout obratu 12,9 miliard korun. V celkovém reklamním mixu má internetová reklama 17,4% podíl.

Čtvrtá infografika z dílny Effectix.com a projektu Doba webová v číslech se zaměřuje na internetovou reklamu. Vedle údajů o internetové reklamě v Česku také tradičně obsahuje data získaná z více než 2100 webů, které Effectix.com spravuje a má přístup k datům z Google Analytics. 

V tiskové zprávě jsou k dispozici některé další informace, které v infografice nejsou. Dozvíte se tam například, že nejpoužívanějším reklamním formátem je banner o rozměru 300×600 bodů (nejpoužívanějším s ohledem na obrat v ceníkových cenách).

Infografika: Internetové reklamě se daří

Infografika: Internetové reklamě se daří

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.