Hlavní navigace

Infolinky Telecomu nezvládají nápor

9. 1. 2002
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Tisíce klientů se denně snaží dovolat na informační linku Českého Telecomu. Musí se však připravit na dlouhé čekání, protože linka je přetížena. „Většina volajících žádá informace o nových tarifech, které začnou platit od února letošního roku,“ řekla novinářům v Liberci Lucie Olšáková z Českého Telecomu. (Mobil)

Tisíce klientů se denně snaží dovolat na informační linku Českého Telecomu. Musí se však připravit na dlouhé čekání, protože linka je přetížena. „Většina volajících žádá informace o nových tarifech, které začnou platit od února letošního roku,“ řekla novinářům v Liberci Lucie
Olšáková
z Českého Telecomu. (Mobil)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).