Národní koordinační skupina pro přechod na digitální televizní vysílání (NKS) vypsala tendr na provozovatele tzv. mobilního marketingu. Jak vysvětlil serveru DigiZone.cz Štěpán Janda z tiskového oddělení České televize, jejímž jménem jsou uzavírány smlouvy mezi realizátory informační digikampaně a NKS, jde o to, že obyvatelé Prahy, středních Čech a Plzně by měli být informování o přechodu z analogového na digitální terestrické vysílání také formou SMS zpráv.
DOKUMENT: Veřejná zakázka zadaná ČT u MVČR (PDF, 38 kB)
Zakázku zadala NKS 5. března, datum zahájení bylo stanoveno již na zítřek, tedy 12. března. Uchazeči, kteří se chtějí tendru zúčastnit, musí předložit návrh časového zásahu a rozsahu mobilního marketingu formou SMS zpráv. Zájemce musí rovněž předložit návrh informační zprávy a případné další specifikace svého návrhu. Ze zakázky, která je vyvěšena na webu Ministerstva vnitra ČR, lze také vyčíst, že touto částí informační kampaně by měli být zasaženi všichni obyvatelé zmíněných lokalit starších 15 let.