Hlavní navigace

Internetová reklama poroste pomaleji

22. 7. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Stejně jako Yahoo i Google zveřejnil finanční výsledky za druhé čtvrtletí roku. Čísla přibližně odpovídají hospodaření Yahoo. Příjmy i tržby neustále rostou, ale už ne tolik, jak se původně předpokládalo. To mělo za následek, stejně jako v případě Yahoo, mírný pokles akcií. (About)

Stejně jako Yahoo i Google zveřejnil finanční výsledky za druhé čtvrtletí roku. Čísla přibližně odpovídají hospodaření Yahoo. Příjmy i tržby neustále rostou, ale už ne tolik, jak se původně předpokládalo. To mělo za následek, stejně jako v případě Yahoo, mírný pokles akcií. (About)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.