Hlavní navigace

Intexticated: zahlceni textováním

16. 4. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Osm z deseti lidí mladších 25 let raději napíše textovou zprávu, než by zavolalo - uvádí se ve studii, z níž čerpají New Zealand News. Na opačné straně spektra, u starších 55 let našly textové zprávy oblibu u 14 procent lidí. Určitě také občas sáhnete v SMS po nějaké zkratce nebo typogramu. Tak například toto A3 \_/\_/ přeloženo do angličtiny zní Two drinks anywhere, anytime, any place. Jazyková ekonomie vítězí.

Osm z deseti lidí mladších 25 let raději napíše textovou zprávu, než by zavolalo - uvádí se ve studii, z níž čerpají New Zealand News. Na opačné straně spektra, u starších 55 let našly textové zprávy oblibu u 14 procent lidí. Určitě také občas sáhnete v SMS po nějaké zkratce nebo typogramu. Tak například toto A3 \_/\_/ přeloženo do angličtiny zní Two drinks anywhere, anytime, any place. Jazyková ekonomie vítězí.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.