Inzerenti si stěžují na Seznam

5. 5. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Nespokojenost inzerentů se zobrazením placených odkazů v novém vyhledávání na Seznamu vedla k vytvoření webu Seznam a reklamace. Ze statistik, které jsou na stránkách k dispozici, vyplývá, že od ledna do března tohoto roku klesl inzerentům počet návštěv ze Seznamu o téměř 78 procent. Samozřejmě platí stále stejnou paušální cenu. (Michal Krutiš)

Nespokojenost inzerentů se zobrazením placených odkazů v novém vyhledávání na Seznamu vedla k vytvoření webu Seznam a reklamace. Ze statistik, které jsou na stránkách k dispozici, vyplývá, že od ledna do března tohoto roku klesl inzerentům počet návštěv ze Seznamu o téměř 78 procent. Samozřejmě platí stále stejnou paušální cenu. (Michal Krutiš)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).