Hlavní navigace

Inzerenti utratí 18 miliard, Internet poroste o 32 procent

24. 2. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Letošní rok v reklamě bude o čtyři procenta tučnější, odhad hovoří o 17,796 miliardách korun. Největší kus koláče si pro sebe ukrajuje televize, dále tisk, rádia, outdoor, Internet a zbytek. Potěšující může být šipka směrem nahoru s číslem 32 procent u kolonky Internet. Abychom splnili všechny zaběhnuté konvence, jmenujme společnost Arbomedia, která zmíněné čísla ráda předpověděla. (radioTV)

Letošní rok v reklamě bude o čtyři procenta tučnější, odhad hovoří o 17,796 miliardách korun. Největší kus koláče si pro sebe ukrajuje televize, dále tisk, rádia, outdoor, Internet a zbytek. Potěšující může být šipka směrem nahoru s číslem 32 procent u kolonky Internet. Abychom splnili všechny zaběhnuté konvence, jmenujme společnost Arbomedia, která zmíněné čísla ráda předpověděla. (radioTV)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.