Hlavní navigace

Inzerenti utratí 18 miliard, Internet poroste o 32 procent

24. 2. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Letošní rok v reklamě bude o čtyři procenta tučnější, odhad hovoří o 17,796 miliardách korun. Největší kus koláče si pro sebe ukrajuje televize, dále tisk, rádia, outdoor, Internet a zbytek. Potěšující může být šipka směrem nahoru s číslem 32 procent u kolonky Internet. Abychom splnili všechny zaběhnuté konvence, jmenujme společnost Arbomedia, která zmíněné čísla ráda předpověděla. (radioTV)

Letošní rok v reklamě bude o čtyři procenta tučnější, odhad hovoří o 17,796 miliardách korun. Největší kus koláče si pro sebe ukrajuje televize, dále tisk, rádia, outdoor, Internet a zbytek. Potěšující může být šipka směrem nahoru s číslem 32 procent u kolonky Internet. Abychom splnili všechny zaběhnuté konvence, jmenujme společnost Arbomedia, která zmíněné čísla ráda předpověděla. (radioTV)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).