Hlavní navigace

Názory k článku Mediální analytik: IPTV musí divákům přinést specifický obsah

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 2. 2008 11:57

    Pepé Novák (neregistrovaný)
    Ano teleshoping obzvlášť v době, kdy lidi jsou již alergičtí na Evu a Vaška, Horsta Fuchse, Kosmodisk a další nepoužitelné předražené krámy do baráku nebo bytu houfně nakupují, jak nás přesvědčil krach TOP TV. Kdepak, lidi spíš budou sázet na spotovní utkání nebo Sportku atp. Pro nákupy budou stále více využívat službu e-shopů na Internetu, stejně tak pařby multiplayerových her. Tento druh nákupu(Teleshop) budou preferovát snáze ovlivnitelní lidičky v západních zemích. Český člověk korunku obrací než ji vyhodí za nějakou blbost nebo nekvalitní šunt. Obzvlášť po reformách.
  • 12. 2. 2008 14:27

    spodní voda (neregistrovaný)
    Asi jim nedošlo, že v teleshopu nakupuje poněkud jiná cílová skupina obyvatel. Tam nakupují ti méně informovaní, lidi bez rozhledu (jinak by výhodnost těch nabídek snadno prohlédli). Proč myslíte, že tam je "zavolejte do 15 ti minut a máte futrál zdarma". To je tam proto, aby se lidi rozhodli hned, dřív než začnou přemýšlet nebo si informace ověřovat.

    Naopak ten kdo má IPTV, má tedy internet a možnost hledat na internetu, nakupovat na internetu a třeba porovnávat ceny. Jakmile takhle informovaný člověk nakoupí v teleshopu, tak je to prostě blb, který si nezaslouží nic jiného než oškubat.

    ... tedy pokud jsem nepodcenil počet takovýchto blbů v poměru k počtu obyvatel této kotliny.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).