Hlavní navigace

Mediální analytik: IPTV musí divákům přinést specifický obsah

12. 2. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
12. 2. 2008

Televizní vysílání prostřednictvím internetového protokolu (IPTV) by se mělo v následujících letech dočkat výrazného nárůstu zájmu ze strany diváků. Podle odhadů Marcuse Worbse, manažera společnosti GoetzPartners Management Consultants, by mělo v roce 2015 IPTV jako způsob příjmu televizního signálu využívat 30 až 50 % diváků.

Pokud se má ale IPTV prosadit, nemůže být jen alternativou způsobu příjmu televizního signálu. Musí divákům přinést něco víc – zajímavou programovou náplň, ale také využití interaktivity, kterou technologie IPTV umožňuje. Podle Marcuse Worbse přesvědčí diváky o výhodách televize přes internetový protokol především interaktivita, která se například může velmi dobře uplatnit v oblasti teleshoppingu, a také možnost vytvořit si „individuální televizi“.

Zdroj: Digital Fernsehen

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).